Regulamin

Uwaga, NIECZYNNE od 12.12.2023 do 10.01.2024 r.
Za utrudnienia przepraszam i życzę Zdrowych Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2024
Realizacja zamówień pn.-pt.  od 8.00 do 16.00  w  dni robocze.

Sprzedawca:

Zakład Usługowo- Handlowy PIASKAM Bernadeta Krupa

NIP 575-139-90-28  Regon: 240995735

42-660 Kalety
ul. Kochanowskiego 42

Kontakt: piaskam@gmail.com

tel. 505 040 086

REGULAMIN I POLITYKA PRYWATNOŚCI RODO:

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Towar należy odesłać odpowiednio zabezpieczoną przesyłką dołączając paragon, na koszt klienta

(po uzgodnieniu zamawiam kuriera do odbioru zwrotu!)

Po otrzymaniu nieuszkodzonego towaru, bez śladu użytkowania, wpłaconą należność niezwłocznie zwracam.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Prosimy o przemyślane zakupy,
prezenty spersonalizowane (imiona, daty i robione na zamówienie)
nie podlegają zwrotowi.

Kupujący ma prawo do reklamacji, która jest rozpatrywana do 14 dni od zgłoszenia wad lub niezgodności.
Wszystkie rzeczy robione na zamówienie – spersonalizowane
– płatność z góry – nie ma opcji za pobraniem,

(chyba, ze ustalono indywidualnie, dla stałych klientów 😉

Proszę o wpłacanie dopiero po uzgodnieniu ceny, zależnej od ilości graweru, sztuk, itp. – więcej towarów jeden koszt przesyłki wg. wagi.

16 zł  kurier lub 17 zł paczkomat inPost

(wysyłka ostrożnie szkło na życzenie za dopłatą od 50 zł w zależności od wagi paczki)

Inne firmy kurierskie lub wysyłka za granicę po uzgodnieniu wg. wagi i wielkości paczki.

NR KONTA

ING 94 1050 1386 1000 0092 2089 7962
mBank 89 1140 2004 0000 3602 5498 8090

Zakład Usługowo- Handlowy PIASKAM Bernadeta Krupa
42-660 Kalety
ul. Kochanowskiego 42

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

Dostępne formy płatności: przelew tradycyjny, przelew Paynow, Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.

1. Klientem nazywamy każdą osobę prywatną, firmę lub instytucję składającą zamówienia za pomocą strony internetowej, mailowo, za pośrednictwem serwisów aukcyjnych lub telefonicznie.

2. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacją tego regulaminu przez Klienta.

3. Termin realizacji oraz sposób dostarczania produktów ustalany jest indywidualnie, w szczególnych przypadkach termin realizacji może ulec zmianie. W ofercie podany jest orientacyjny czas realizacji zamówienia (od 2 do 14 dni roboczych). Informuje on ile dni roboczych przeważnie upływa od momentu otrzymania zamówienia do chwili przygotowania towaru i wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.
Należy pamiętać, że termin otrzymania zamówionych produktów = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

Przesłanie potwierdzenia wpłaty przyspiesza realizację.

Brak wpłaty po trzech dniach od zakupu traktowane jest jako zamówienie anulowane, towar jest wystawiany ponownie.

4. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w projektach otrzymanych od Klienta lub projektów, które zostały zaakceptowane.

5. Zamówienia realizowane są po uprzednim przedstawieniu oraz zaakceptowaniu przez Klienta projektu poglądowego produktu, proszę przesyłać poprawne teksty do graweru lub nadruku, jedna poprawka projektu w cenie, następne zmiany mogą powodować dopłatę 30 zł.

(proszę więc szczegółowo opisać oczekiwania by realizacja mogła sprawnie być zaprojektowana, można przesyłać własne szkice 😉

Rezygnacja z zamówienia po przedstawieniu projektów powoduje potrącenie 50 zł za projekty.

Więcej grafik:
KLIKNIJ TUTAJ

różne grafiki, ramki itp. znajdziesz też na dole mojej innej str. www

6. Za legalność przesłanych materiałów (zdjęcia, teksty, grafiki itp.) oraz ich wykorzystanie w projekcie odpowiada Klient.

7. Klient oświadcza iż posiada prawa oraz wymagane licencje do wykorzystania materiałów w projekcie, które dostarcza wykonawcy.

8. Realizację zamówienia rozpoczynamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie wykonawcy, a następnie zatwierdzeniu projektu poglądowego przez Klienta.

9. Projekt poglądowy przesyłamy do akceptacji na e-mail Klienta.

10. W szczególnych przypadkach np. awaria, brak towaru lub materiałów potrzebnych do wykonania zlecenia czas realizacji może wydłużyć się.

11. Wykonawca może odmówić wykonania zlecenia jeśli uzna, że projekt działa na szkodę innych osób, będzie obraźliwy, nieetyczny lub będzie zawierał treści propagujące przemoc, materiały porno itp.

12. Za legalne wykorzystanie przygotowanego projektu oraz produktów odpowiada Klient.

13. Za usługi oraz produkty wystawiamy Faktury VAT lub paragony w zł PL.

14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy
obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.

15. Wykonawca oraz Klient zobowiązują się do zachowania tajemnicy handlowej oraz nie publikowania i przekazywania osobom „trzecim” korespondencji mailowej, dokumentacji technicznej i innych dokumentów związanych z zamówieniami.

16. Nazwy producentów, wydawnictw oraz marki produktów, loga, należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach Sklepu wyłącznie w celach informacyjnych, jako przykłady zrealizowanych zleceń.

17. Opisy produktów i ich zdjęcia są własnością wykonawcy. Zakazuje się jakiegokolwiek komercyjnego
wykorzystywania ich bez zgody wykonawcy.

18. Informacje znajdujące się na stronach internetowych wykonawcy nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego – są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 k.c.

19. Zakupiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wysyłkę realizujemy w dni robocze tj. od Poniedziałku do Piątku.

20. Zwrotowi nie podlegają przedmioty wykonywane na indywidualne zamówienie Kupującego oraz modyfikowane na życzenie Klienta – w rozumieniu art.10 ustęp 3 punkt 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271)

21. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta, Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

22. Polityka Prywatności

Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1),
dalej jako:” RODO” informujemy, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Zakład Usługowo- Handlowy PIASKAM Bernadeta Krupa

42-660 Kalety
ul. Kochanowskiego 42

Kontakt: piaskam@gmail.com

tel. 505 040 086

Jaki jest cel przetwarzania Państwa danych:

Projekt poglądowy spersonalizowanych rzeczy przesyłamy do akceptacji na e-mail Klienta.
Państwa dane osobowe są niezbędne do wysyłki zakupionych przedmiotów, przez firmę kurierską, realizacji płatności
oraz do celów księgowych przy wystawieniu faktury lub paragonu.
Nie udostępniamy ich innym firmom!

Dane osobowe przetwarzane są przez czas obowiązywania Państwa zgody. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś.

Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych
Osobowych.

Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez
osoby do tego nieupoważnione.

_____________________________________________________________________

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać emailem tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy –

za wyjątkiem: Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta, Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.)

Adresat z danymi adresowymi do zwrotu:

Zakład Usługowo- Handlowy PIASKAM Bernadeta Krupa

42-660 Kalety
ul. Kochanowskiego 42

e-mail kontaktowy: piaskam@gmail.com

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od
umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących
rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/ o
świadczenie następującej usługi(*):
……………………………………………………
– Data zamówienia(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji
papierowej)
– Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.

_________________________________________

Wzór reklamacji:
…………………………
Miejscowość, data
Do
Zakład Usługowo- Handlowy PIASKAM Bernadeta Krupa
42-660 Kalety
ul. Kochanowskiego 42
…………………………….
…………………………….
…………………………….
Imię, nazwisko, adres konsumenta
Dane firmy
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …..……… towar
………………………………………………………………..……….……….……….. jest wadliwy.
Wada polega na …
Wada została stwierdzona w dniu …
Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny
żądam:
– wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
– nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
– obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej
kwoty na konto ………………..…../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
– odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ……..…….* (art. 560 § 1)
Z poważaniem
……………………